Klub Pancernika, czyli jeździmy w fotelikach.

W polskich mediach trwa właśnie kolejna odsłona kampani społecznej realizowanej przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie, która to jest  współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach pomocy technicznej Programu Infrastruktura i Środowisko. Głównym celem kampanii jest zrówcenie uwagi rodziców i opiekunów na kwestię prawidłowego przewożenia dzieci w samochodzie. Jak słusznie zauważają organizatorzy akcji:

O obowiązku przewożenia dzieci zapiętych pasami w odpowiednio przystosowanych do ich potrzeb fotelikach wie większość kierowców. Przepisy prawa polskiego w jasny sposób regulują tę kwestię, a świadomość, że stosowanie tego typu urządzeń zabezpieczających istotnie zwiększa bezpieczeństwo najmłodszych pasażerów samochodów z roku na rok rośnie. Jednak każdy rodzic, który chce zadbać o bezpieczeństwo swojego dziecka w samochodzie wie, że odpowiedni dobór fotelika do potrzeb jego pociechy, odnalezienie odpowiedniego urządzenia w gąszczu testów i certyfikatów, a także przekonanie malucha, że zapięcie w foteliku jest bezwzględnym warunkiem udziału w każdej, nawet najkrótszej podróży samochodem, nie jest rzeczą łatwą.
Kampania szeroko promowana jest w radiu, telewizji, na plakatach i ulotkach. Na jej potrzeby przygotwano nawet dwa spty reklamowe, które możecie zobaczyć poniżej. 
 
 
 
 
Więcej informacji, materiały edukacyjne dla dzieci, rodziców i nauczycieli oraz aktualności znajdziecie na oficjalnej stronie kampanii: http://klubpancernika.pl
 
[qr-code id=”396″ size=”125″]